zaterdag 6 februari 2010

Hier komt jouw film- of tv idee te staan

Na het verschijnen van RIJK DOOR 1 ZIN: HET GOUDEN FILMIDEE kreeg ik veel mailtjes met film- en tv-ideeen. Ik zag best veel ideeen waarin ik iets van potentie zag, en die best een regisseur, scenarioschrijver of producent zouden kunnen interesseren om het verder te ontwikkelen.

Ik heb zelf helaas geen tijd om daar aan te werken. Maar ik vind het ook zonde als die ideeen zomaar verdwijnen. Vandaar dit prikbord: Bedoeld als een open "ontmoetingsplek" voor belangstellenden in film- en tv-ideeen om met elkaar in contact te komen.

Voor de goede orde: Dit filmidee prikbord is op geen enkele manier aansprakelijk voor wat dan ook, behalve hopelijk voor een nieuw goed contact over je film- of tv-idee, wat anders zou verdwijnen. Lees de voorwaarden hiernaast en mail het dan naar filmideeprikbord@gmail.com