zondag 16 december 2012

LET ME OUT OF HERE - HORROR


1. Let me out of here - Horror

2. Rond de kersttijd slaan ook de inbrekers vaker toe. Een inbreker-trio besluit op kerstavond een verlaten villa van een rijke stinkerd leeg te ruimen. Ondanks enkele moeilijkheden lukt het de inbrekers binnen te dringen en een vette buit binnen te halen. Maar ze wisten niet wat de bezitters verder in huis schuil hielden, waardoor de weg naar buiten nog veel moeilijker wordt...

3. Copyright Tim Dressen. E-mail: dressen.tim@gmail.com

4. Ik ben op zoek naar scenarioschrijver(s)/producenten/filmmaatschappij die interesse hebben in een verhaal dat start als een vermakelijke inbrekers-film en plotseling omslaat in bloedstollende horror. 
Ik heb zelf maar enkele ervaring in het schrijven van scenario's en ben een grote genrefan. Ik zou dit idee graag in samenwerking uit willen werken.
Land: Nederland, Belgiƫ of Duitsland.