zondag 16 december 2012

MO - drama

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Jamal, ik schrijf verhalen die ik doorstuur naar regisseurs met de hop dat er 1 van hun iets met mijn verhaal doen.
Het is gewoon een hobby, ik heb een hele lange verhaal dat gaat over:

Mo, een Arabische jongen van 17 in Nederland die een hele normale leven heeft.
Hij maakt heel veel dingen mee in een korte tijd waarin zijn moeder overlijdt.
Mo heeft een agressieve vader die hem ook vaak slaat, hij gaat de straten op en leert een oude man kennen
die hem alles verteld over zijn leven en biedt hem aan om aan kickbox te gaan doen.
Hij traint zelf een groepje jongens waar Mo bij hoort.
Mo traint en traint en bereikt een heel veel als Kickboxer en begint bekend te worden.
Hij pakt iedereen aan die hem ooit iets heeft aangedaan (behalve zijn vader) en gaat het verkeerde kant op.

Dit is de samenvatting van mijn verhaal, ik ben een jongen van 16 en hoop dat er een regisseur dit ooit wilt bekijken en misschien er iets mee wilt doen, want ik heb vertrouwen in mijn verhaal.

Hartstikke bedankt,

Jamal



jamal ads